Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2019 18:11 - ОТВОРЕНО до една СЕРВИТьоОРКА!
Автор: level6661 Категория: Музика   
Прочетен: 1444 Коментари: 8 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

   Уважаема ул. Превъзходна котке!!
   Нали ти дадох  скоро най културен и прилежен..Отговор!?

  не се ядосвай многоо,беб, няма да можеш да  се..задомиш /и пръждосаш оттук )))
  никой НЕ ме друса, както теб..с 3 000 / системата ме регистрира, щот си дебатирам
  супер забавно, интересно..актуалноо..така  ми допада..разтоварва ме..кеффи ме!
  писателка съм вече и аз  )) а,  защо, нее?
  просто, няма кой да пише вече тук..и, никой не пише оригинално, динамично като мен!
  именно,заради вашите откачени..лъжи и измами, помпажи, и, по 33 анонимни акаунти,
  изчезнахаа  мноогооо...имат си ФБ хората, и реални приятели, не е ли така?!! 
  а, ти, защо  ли кибикаш тук  6 г ...анонимна, търсеща Себе си..празнакиффла?
  аз казах, че презирам, и плюя на Лъжците / като теб, и др..подобни..
  Кой, каквото прави, на себе си го..прави..като онъз крава...
 / не казвам за теб, споко@@


 Разбирате прекрасно какво имам предвид. :) Та какво толкова като се мисли за жена Войн и Нагуал и си мисли, че ни издига с изявите си или докато сама си пуска помпи и гласчета, се бори срещу напомпаните на първа? Какво от това?!
:-о На кой му пречи тя да е с минимум по два постинга там дневно- на никой! 
И кампанията, която стартирам е (тъй като аз съм доста заета, особено вечерите през лятото, когато не вали) и се прибирам късно и уморена....



....като.една най- банална  и скучна..средностат.сервИЗОтьорка, над 33 @


  
с ел а ви, ма шери !! 



Гласувай:
7



1. level6661 - иска ми се, да бъда..по-сериозна, но...
08.06.2019 18:18
тук е такъв тюрлю гювеч, та...защо ли,да се кича с..изл.куртоазия.
какво търси тази/уж/ млада жена от мен...
ей, Богу, не разбирам точно, и не мога да и го..подам@@@
каква нещастна..Епоха, горките ФБ милениални...зумбърчетаа..брррр..
аз , какваа , и къде!!!! ...бях на 35..Ум,ша ти зайде, ВалДезорке,ма шери!
иди си намери един Ибач в парка,или Залата, не пиши...фермани
секи ден на баба си...на фърчилото...глюпи!
цитирай
2. pompadurizrod - Зададох въпроса как може уличната ...
08.06.2019 18:19
Зададох въпроса как може уличната котка да се възмуща от поведението на Джуфла и как може да не се гнуси от няколко милиарда пъти по гадния двемогилски лилипуткин, който я е нагъзил с помпата и това й е доставило огромно удоволствие.
Не на Джуфла се дължи вонята на кенеф, а на тоя неизлечимо луд, който намира само в помпането смисъл на живота си.
Сигурен съм, че така напомпана, Уличната котка е достигнала до оргазъм.
Жалко, че модерацията пак ще я свали от първа.
цитирай
3. level6661 - Епитафията е моя...
08.06.2019 18:20
не бъди...тъй тъпа...
като.една най- банална и скучна..средностат.сервИЗОтьорка в Мутренска Чалгария.

цитирай
4. level6661 - след едно такова дрисливо /редовно/ поведение..
08.06.2019 18:33
на една, спъната в блокето млада, неХаризана /или девствена/още котка..
стигам ,до ужасният извод, че тази жена, или мома..или ,кой я знае..
е една голяма грозотия, черна, кльощава, мустаката...прегърбена, сел. или соф.пръчка.. нз...
която, си гони куйрука тук..покрай изнемощялото пенсионерско мнозинство
или, тя злобее, като л кравва...да е поне малко, от малко..като Джулия? м?
красива, руса, пр.загръглена, смела, здрава, щастлива, заможна
...с няколко мъжоВе, млади и стари..зад гърба..и, такаа....
отскоро, даже и една щастлива Баба...
а бе, смеея се..не ме слушайте )))
цитирай
5. level6661 - тук, друг редовен боклук/ Дела каза ,че е Валерий, нищо чудноо....те са...луди всички поети..
08.06.2019 18:41
2. morskipesni - Радвайте се, че не е в България- една прокиснала кифла по-малко.
18:10
Не е желателно да се среща такова чудо отблизо, Господ да ни пази, нас дето сме по Европата.

кой те е запитал, къде си..бе байно? толкозз намирисваш, та...само Тъпата котка
не се усеща..Ще има да чакаш..оше книжки ,да ти поръчат...
цитирай
6. level6661 - да не излезе накрая, леля права, че си един подмолен лицемер
08.06.2019 18:44
Последни 20 регистрирани посетителя
18:18 - rosiela


че си един..лицемер меркантилен, който събира тук...някой лев
Жените имат мн желязна логика...
я кажи, росске..
цитирай
7. pompadurkreten - Ще отбележа, че този постинг, ко...
09.06.2019 13:31
Ще отбележа, че този постинг, контрапостинг на уличната котка, не е напомпан, за разлика от оня на котката.
Може да има много недоволни от постовете на джуфла, но е факт, че не са напомпани, докато тези на котката са винаги надути.
цитирай
8. pompadurkreten - Впрочем опитът за другарски съд на ...
09.06.2019 13:34
Впрочем опитът за другарски съд на котката, отворила коментарите си, та да оплюват
Джуфла, претърпя пълен провал.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: level6661
Категория: Музика
Прочетен: 281570
Постинги: 177
Коментари: 1189
Гласове: 618
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930