Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2019 21:11 - разплака ме))))
Автор: level6661 Категория: Музика   
Прочетен: 1218 Коментари: 9 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

 
   


   каква мъкаа!! Baba  била  на пляж...далечее от  у греческо.
   аз съм..все оше  весела мома...кат..трънолепотицатъ..
   а  лексодръваа ми е  многоооо под  ЛЕТВАТА..
   нали, баби30 ? и, докога ще  ревеш ,че Джулия,имал 50 йсе..роКли..
   а,винаги, мога  да извадя и ощеее..Ти поне ме  разбираш..
  намасте, и обонатооо, и кристос  востресна..и  да имате мн.Вдухновени 
   блокодни  и светли нощи..
   от менЕ , само @@@



image


   




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. level6661 - Faust was Right ))))
04.06.2019 21:24
I'll sell you dreams and new desires
ще ти продам мечти и нови желания
I'm trading hope
ще изтъргувам и Надеждата ..

I'm opened
аз съм директен
I am the night
аз съм нощта..
I am your fate
аз съм твоят страх..
So follow me
хайде, последвай ме..
Just follow me.
просто ,ме следвай..

Faust was right...
Фауст беше прав.
Have no regret
не се отказвай
Gimme your soul
дай ми своята Душа..
I'll give you life
Аз ще ти дам..Живот..

And all the things you want to get-
и Всички неша за които копнееш
So follow me
хайде следвай ме..
Just follow me.
просто ме последвай...
I'll give you wings
аз ще ти дам Крила..
цитирай
2. level6661 - човек да не избяга и 3 дни.../от тази лепкава златоД орка.
04.06.2019 21:32

и вечното пУтето-Хейтърско..Райско плебейство
Театър,сътворихте без мен...
не може така, без Гл Героиня...раби и рабини мои..
не се вмъчете..а, си ударете по два свежи плесника...за да се разбудите
глагола събуждам се, разбуждам се, идва от глагола...ОСЪЗНАВАМ се..
докато стана на 100, ли ще ви уча...
цитирай
3. level6661 - за два часа , ви попрочетох..
04.06.2019 21:50
досадните познати....третокласни прованс актьорчета...
да не започвам наново,предоставила съм ви...моите безобидни Епикризи..
с най-добро и Открито Сърце..ноо, нее, Юлката е лоша,злобна, мразка..баба,Ева666
вие си искате Помията , Дрогата,и лъжата, моите прасенца..
и..ако може,Рая ...до края )))
цитирай
4. level6661 - !!!? инак..ЗАЩО сте тук ,бееее...лексеее, и ти, весоооо...
04.06.2019 21:54
и дядо наПиссана, и Баба.скрита отново зад поредният Ник/ sorsha30
баби..срам ме е вече..за теб, и то многооооо, та ти си на две по 35 и 3 отгоре
не се вдетенявай..чак толкоззз...
цитирай
5. eva666 - :-)))) кой ме разплака? бабаВо/уж я няма..
04.06.2019 22:03
а, повече от мен...нарежда/ и пак се деактивира...
маман, казах ти, на Юлия, имаш още Вода да носиш
това, че сиПрофи поетка/както го изтърси тъп весъ..
не бива да ти дава Карт Бланш, да си играеш с хората
за да си популяризираш Любовните стихота на килограм..
лъжа и измама, това е Голям грях за мен, нали си мнооо набожна..
ее, аз ..не съм...
замисли се...кво вадис,Дантелке ле...
и не ме коментирай..анонимно, бе жено..
прозирна си ми...от доста време насам...
цитирай
6. eva666 - А П О КР И Ф Н О/ кака Хуичка..сама се бЛиже, кат няма кой..друг
04.06.2019 22:46
до Профил на lucyfer )))))

Митологични огнени трепети
на Хефест
над пушеци
от дървени въглища.
Разопакован аромат
на тютюн.
Като че и
малко лимонени цветчета.
Чипове за милениуми
в минутите.
цитирай
7. level6661 - ще ви издам ед тайна/ като чукнете вдясно/последно прегледани/ и ше видите, кой ви..следи...тайно ))))
05.06.2019 00:10
ПОСЛЕДНО ПРЕГЛЕДАНИ

РУСИТЕ СА ГОЛЯМ НАРОД ОТ ТЮРКИ,
КОЙТО НАПАДА СЛАВЯНИТЕ И ГИ ПОРОБВА от shtaparov
Пукнатини.....прозорци за светлина от hloris
Светлости от wonder Меандри от wonder
Сърдечия от wonder О`БожеНие от wonder Божественото ни орисване от wonder Разплатената карма от wonder
цитирай
8. codetroina - ..ee, и, какво лошо, да имам...50 Хубави рокли?
05.06.2019 12:10
не го бъркайте с..роЛи..аз съм винаги една...
толкова е просто...Вие сте..скукаааааа...
аз не съм виновна за това...и, моля , не търсете в блоКа..вина..
да не дотягам с безполезни...фермани,като тънкообидният лексоид..
цитирай
9. level6661 - ооо,баба сорша30, се завърнала и оправя даже Секса..и Виртуала...
05.06.2019 12:43
6. sorsha30 - Онлайн изнасилвачи като хейтърите ...
09:19
Онлайн изнасилвачи като хейтърите могат да бъдат унищожени единствено с пълно мълчание. Тоталното игнориране на хейтъра! Той е толкова краен, рязък и несправедлив в нападките си, че ти просто се чувстваш длъжен да избухнеш и да му го върнеш тъпкано. Така докарваш хейтъра до душевен оргазъм, а всъщност трябва да му спреш „секса”.

ето, ви Хай Тема..лятоо е, да му се невидело @
аа, и аман от Хейтъри и..дръвени..глави..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: level6661
Категория: Музика
Прочетен: 278809
Постинги: 177
Коментари: 1189
Гласове: 618
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031