Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2019 11:20 - ти ми..обеща...
Автор: level6661 Категория: Музика   
Прочетен: 912 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   


  мислих, че си на моя страна @@@


   






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. level6661 - Ана я обичамм многооо... почти,колкото и ..себе си))
01.06.2019 11:22
а сега, ще попиша поезия /както ми дойде ...

Как прописах поезия. Иво Сиромахов
31.05.20185862
Скъпи приятели! Настъпи моментът да направя рязък завой в колебливата си творческа кариера. Реших да стана поет.

Стига съм писал проза. Сега всички пишат поезия.

Първо – защото е лесно. Достатъчно е просто да подредиш отвесно някакви безмислени думички. Не е нужно да пишеш в рими и в ритъм – те са окови за посредствените. Сега е модерно се пише, както ти дойде. И най-вече както не ти дойде.

Второ – много по-бързо е. Разказ се пише за седмица, роман – за около година, а поетичният шедьовър отнема не повече от двайсет минути, без да си даваш зор.
цитирай
2. level6661 - ремарка...за отскок..
01.06.2019 11:28
дядонаПиссана, сигурнооо вече е виждал...Трите гушки на леля
/провиснали до тумбака, и скриващи...цицките на..ялова..котка..
ноо, къде е видял..моето Дъ, малко се зачудих..може би В Космополитън?
инак, верно е ..Голяма съм..като за Трима путета, без да броим шизоидната проза..
........
цитирай
3. level6661 - това за..Метрото ,ми е любимоо..ведно с посл..пл'нки на леля..разб се..
01.06.2019 11:32
когато дъждовните капки

докосват

лицето

ти

вдишай

дълбоко

аромата на

есен

която пробива

като барабанно соло

спарената самота

на последната спирка

на метрото

Това с метрото направо ще ги изкърти! Любителите на поезията пътуват предимно с градския транспорт, така че последният ред със сигурност ще ги докосне… Може дори да ги просълзи.
цитирай
4. level6661 - :-)))) гледам тече една. кампания в ФБ..
01.06.2019 11:36
да помогнем на Иво Сиромахов, да спре да пише
/сякаш за мен..го е писал тозз...хаха..като Близнаци сме..
цитирай
5. milady - дойдее ли ми Музата, спирка...немам..)
01.06.2019 11:56
Любовта върлува в моя стих

не съм виновна, че съм тъй красива,още талантлива
простих на всички плагиати, и прованс лаици
важно ми е, от зрак до мрак да пиша
важно е, че съм и здрава жива.

Поезията ми дава висина, демБилина
и там издигам любовта, кат ЛебеТ да си плува,
препращам я от днес до вечността, и така..
зер, само в стиховете съществувам..

В реалността нещата не стоят баш така..
така вълнуващи и похотливо непритворни,
дали от своите постъпки се боят
мъжете. Те,комай са винаги позорни.

Но срещата с изкуството е прага,Висината
зад който мойта красота сичко побеждава.
В поезията никой не е враг, ни приятел, нито плагиат
а, който е достоен, той остава..
до Вечността, и там благо ще битува..

Джули Тобоска @@@

цитирай
6. milady - избрано от Хай Левъл, мойта Проза..
01.06.2019 12:05
ще попиша..след обяда
/Спагети с морски дарове..ммммм,овкусено с Медитеране дресссинг.."жив" копър..
и с РозЕ Просекко..чао до скив..

а, вие, не пропускайте/ прозата на Росинанта

какво ли означава този израз "Чисто плагиатство"??
Врата У поле? или,някакъв коварен нов ..кокоши Щам....


/извадки от ПОДЛОСТТА , баба РОСА..и КЕЛЕПИРА...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: level6661
Категория: Музика
Прочетен: 281268
Постинги: 177
Коментари: 1189
Гласове: 618
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930