Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2019 17:03 - Боже,пази България!
Автор: level6661 Категория: Музика   
Прочетен: 1274 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 27.03.2019 17:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


   Уважаема администрация ,
   Какво е това...мъжко хоро отново в  БЛОГ БГ?
   пиша вчера 2 поста, и хооп..днес ги  сваляте,
   и двата бяха с картинки и поезия..и,защо?.   
   за да гледаме и слушаме СуперСтар Калпак,и редовните 4-5ма ..глу..калпака..
   и това, всяка божа утрин?! Вие, четете ли, изобщо..нещо, извън хороскопа си?
   отново имаме "наградени  с медали"..на Първа едни и същи слабоумни постове,
   изпълнени както винаги с  ред епитети,  и куп обиди, и демонстрация на 
   познатото ни срамно мъжко безсилие..
    Защо постъпвате така? под заплаха,или за кеф? или по Програма..
   Тук има..Публика, все  още..
   и, тя заслужава малко уважение...или, аз бъркам етикета нещо?
   това ли остана за показ и слава в  нашата ..велика България..
   що за панаир е това, питам,и какъв е този  нагъл дискриминационен почин тук..
   аз съм ЖЕНА, Българка, здрава, неосъждана ,и ми писна пределно  5г..
   от вашата  примитивна инфантилия, и  провинциален слугинаж, и тези..
   ориенталски жалки...чупки в кръста...
   Срам ме е,заради родният ми език..
   Боже, пази България!
      



image Фройдистко-"русофилски" постинг

от: starforlife

 
   
      



Гласувай:
9



1. eva666 - как да го кажа с две думи..
27.03.2019 17:43
псих.здравите/особено и богати,€нтелегенти /т.н. САМци, не дебатират Фройд
с др.анонимни себеподобни..елементалии по цял ден в чата..
толкова е просто.та чак,обидно семпло като дедукция..
а после, жените ..виновни..
цитирай
2. level6661 - простоолей..
27.03.2019 17:58
дадох ти посл шанс,mein netter DummKopf!
und jetzt.. weg,Opa..
Gogo hat eine kleine pipette, deswegen schreibt den Tag ueber hier,gleich wie Du.
aber, fuer 69, es geh t noch..
Alles klar?
цитирай
3. level6661 - слушайте, Го, тозз селинджър, с 25 психокомплекса
27.03.2019 18:22
след като днес написа поредни 3 /три/комента в моя посл.пост
и аз разбира се, не ги изтрих/ въпреки селските обиди и епитети къмБП..
след 15 мин, тозз лилипУт, ме донася на админката, и тя ме сваля..
и, той се..изТЪПанва отново..на върха/ Фройдисткият елементалий..
ами, ето ви ярък пример за "кастрационен проблем" ,и страх от поражение, и от ЖЕНАта..
/ при липса на здрава майка, това се получава, съжалявам да го кажа..
и, това е Психология на Личността, жорка, а не мое л.мнение..
открай време създаваш тъпи и грозни,ЖЕНСКИ интриги тук..
и, Блондинката те знае от първа ръка...
препоръчвам ти, не я споменавай, за белята..
цитирай
4. krumbelosvet - Колко пъти ще откриваме Америка?
28.03.2019 08:08
Сайтът си има свои цели. Кви са - он знае, може би. Ние можем да се досещаме и да си пишем, щом усещаме нужда да го правим. Самооценката е рискова стока. Я вижте Главната Пуетеса...
цитирай
5. eva666 - Круме,тъй като си Мъж с характер, никога не съм те обиждала, и гонила ..
28.03.2019 08:17
krumbelosvet написа:
Сайтът си има свои цели. Кви са - он знае, може би. Ние можем да се досещаме и да си пишем, щом усещаме нужда да го правим. Самооценката е рискова стока. Я вижте Главната Пуетеса...


въпреки, че тв.идеологически постановки и настроение,са ми абсолютно неясни..
аз съм Жена, и държа на това, че ние сме равни с..мъжете..
а, тук, определено, "по-слабият" пол , е дискриминиран, и често осмиван..
затова решавам да пиша, и ще пиша, докато дишам!
хубав ден, и повече усмивки ти пожелавам..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: level6661
Категория: Музика
Прочетен: 279482
Постинги: 177
Коментари: 1189
Гласове: 618
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930