Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2019 12:52 - най Великото Шоу във Вселената..
Автор: level6661 Категория: Музика   
Прочетен: 4223 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

   



    






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - по тази Тема/ Новата Земя,
21.02.2019 14:26
и Грабването/те знаят христ, какво визирам..
съм изчела няколко тома, когато посещавах Евангелска църква/ пр години
първа част беше "Николае"..др, съм забравила..
многоо интересно четиво..препоръчвам ви..

https://youtu/3O6FPLDcmaQ

Разделянето на хората приключи през 2018 година
цитирай
2. level6661 - https://youtu.be/3O6FPLDcmaQ
21.02.2019 14:38
да сложа видеото горе/ благ, Гоше!!...къде си,hay man?
липсваш с тв..О.фантазия, и изобилна информация..
Сайта не може без..такива..моля, завърни се!
ще бъда умерена, обещавам..

тук, горе е Стойчо Керев/акои мате възм, идете да видите неговата
"Измамна реалност", филм..
това е абсолютен прецедент в БГ медийно пространство..
аз ще бъда там..

Вижте повече за "Измамна реалност": https://www.facebook/events/21911..
цитирай
3. blackpredator - eeeeee,
21.02.2019 16:32
ти след Стойчо Керев, шъ ни пуснеш и Димитър Недков
/на тоя му бех началник, га беше капитан на м/к Атия/
поне да беше Лъчезар Филипов
хабилитиран като Росито
и като проф. Вучков...

Юло,
кой е тоя шушляк, де се е кръстил трак9 и като алтерего на Колю 30и3/4
ни тресе камунизъма от "Голямата блогова косматка"?

бе няма ли кой да му каже на тоя спамещ трутидил, че южния дувар на
имота ми на село и печката у Вязма на руската супруга на приятеля от
Варна са по-стари от краварските му щати..
деба простака, ще ми говори за култура
култура е любопитството на Христофор Колумб..

цитирай
4. eva666 - :-)))).. хабилитирани за...спешна реХабилитация..
21.02.2019 16:51
ти след Стойчо Керев, шъ ни пуснеш и Димитър Недков
/на тоя му бех началник, га беше капитан на м/к Атия/
поне да беше Лъчезар Филипов
хабилитиран като Росито
и като проф. Вучков...
цитирай
5. eva666 - имам Нюх, да ги откривам..такивИ балалайки, фалшиви.
21.02.2019 16:56
/за бокс ще ми проповядва,у нас ..всички сме боксьори ))
бай дъ уей, моят мъж беше Г.русоффил..

Юло,
кой е тоя шушляк, де се е кръстил трак9 и като алтерего на Колю 30и3/4
ни тресе камунизъма от "Голямата блогова косматка"?
цитирай
6. eva666 - тук, ще отговоря на дядо..добри, севт, тък като съм..на линия..
21.02.2019 22:41
точноо, аз набл. Реалността, а ти слушаш...пропагандата...

/В България ,ролята на "демон" играе проруската пропаганда, сатанизирайки целия останал Свят и стигайки дори до крайности - да желае краят на Света.

Русия е в ролята на мръсницата, която си е поставила за цел непременно да развали едно семейство. Отделен въпрос е,дали тя ще успее да изгради свое от развалините му....Омразата й пречи да разсъждава толкова надалеч!/


точноо, аз набл. Реалността, а ти слушаш...пропагандата.,севте...
имаш обърнат слайд, човеко..аз имам ясно Виждане, а не..сляпа омраза,
и ала бала..лозунги..
и, този дефект при теб/и всички, т.н.вярващи/е породен от безкрайните противоречия в Библията, и др.отклонения и извращения/соори..
от тук идват и "промивките" на Ума и заблудите.в.т.н. "Вяра".
интересно, как, интелегентни хора, е възможно да попаднат в тези
опасни, лукави..тресавища/като Религиите..и, Църквата..
ноо, аз знам, защо, сложно е да го излагам тук подробно..
спокойна вечер..
Коментарът чака одобрение
Постинг: СЕМЕЙНИ РАБОТИ
Автор на постинга: sevt9
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: level6661
Категория: Музика
Прочетен: 278771
Постинги: 177
Коментари: 1189
Гласове: 618
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031