Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2019 21:30 - някои забележки...
Автор: level6661 Категория: Други   
Прочетен: 2167 Коментари: 19 Гласове:
6

Последна промяна: 04.06.2019 22:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
 Неотдавна, бях  поканена  от  милата и дискретна ,
популярна  с  късогледството си, наша л"юбима  колежка..
Ред Ъ Бисс, или по-точно-
/червената  бездна, пропаст, или геена ,ако предпочитате родният език..
Тя ме  покани в нарочен постинг , да дам по-обстоятелствено  пояснение,
тъй като  явно не желае, или  не  умее..да дебатира, и пледира за блогова
кауза/ да го  наречем така.
Тъй като тя е винаги със Шперц и катинар, та се налага оттук /лично /
и за втори път ,да давам някаква кратка пояс .бележка..
Какво е това хейтър/ и има ли той ,място и роля  в нашето  съвременно
Общество/както виртуално, респ.и реално. И не ,че е мн важно, но лаф 
да става. Според мен, не бива, и не е възможно, да наложим  двата модела
нито да поставим..рязка граница между тях..
такаа..доколкото си спомням, защото Тя има безумният навик да пише ,и
после затрива мнението и  така ..важните си споделени идеи..
по памет ще дам моят  кратък отговор..
 
    
   1.
     Първото, което посочи Ред, беше за обществ.ред на улицата ,и респ
    в нашият любим сайт..
    не мога да се съглася, че това е...релевантно, ноо има  някакъв резон..
    Как ,например, аз се държа  на улицата, в колектива, освен това съм 
    и редовно с МПС, участник в един твърде натоварен трафик, и в този дух.
    общо взето, немците са дисциплиниран народ, дори контролиран и 
    общо взето деприминиран/според мен. Това е въпрос на гени, родова
    култура, и наследени навици, вследствие здравата  Социална матрица.
    Всички сте чели, или чували,този народ е студен,затворен, консервативен..
    еми, ко да се прави, ние сме родени по на юг, имаме по др.темперамент,
    по-различни гени, и респ.Културното ни наследство  и бит е обременено.
    Тук,  в Германия,социалните групи в Об-вото, са определени  и затворени..
    например, по месторабота, семейство, хоби и др.интереси..
    Трудно, почти иззключено е ,да завържеш спонтанен  разговор  в Парка,
    на улицата, или в Кафе Сладкарница, или др...

    2/
     Сегааа, идва ред  на Живота на нашего  брата Европеец в Мрежата?!!
    как да го  кажа, такова чудо, и такъв Феномен/паралелен или  вирт.
   "живот",за голямата част от населението не  съществува..точка.
   Хората или работят/най съвестно и старателно, или си имат любимо хоби.
   Такова Чудо, 1/3 ,около 1 000 000 млн от възрастното население,да  се
   изявява редовно като поети, писатели, или просто блогуващи/каква
   дума, само! ...НЯМА...няма  такава прослойка..Тук тези, които  кибикат
   в Интернет са мигранти,безработни, или ъндърграунда /доколкото го има..
   а,какво да напиша  относно нашите кафенета , пълни от заран, от 10 00
   с нагиздени мОми, и накичени с ланци..момци, да дърпат яко цигари,
   кафета и кока  коли!!!  Такава , простете  идиотия, мила родна картинка,
   е Tabula rasa / забрави/ изобщо невъзможна. Дискотеки, или Клубове
   има, обикн.с подбрана аудитория, и репертоар и..това е в  Уикенда...
   Чалгария, Слави, ако щете Куку Бенд, или Азис  и Малина,Галенаааа..
   невър евър..нихц..За сметка на това Услугите на "младите жрици" са
   представени много толерантно, дори изискано и защитено от Закона.
   напр.в Кьолн, нашите момчета ходиха  пр години,да видят какво ,как..
    пет Етажна Луксозна Сграда/с охрана, ред, и всякакви приятни занимания
   басейни, джакузи, масажи , и разнообразни Лоби Барчета, с безупречен
   Персонал, който  комуникира с най малко 2чужди езика...мдам...
   момичета от цял Свят, от красиви,по красиви, и Цените  на Първият етаж
   започват от 30€/ с напитката  Welcome shot, 30ml @@@ .. lol.....
   Това е Индустрия за милиарди годишно/ разб. се данъчно обложени.40-50%
   а, как е  в милата  ни Родина? Облагат на  дядо Кольо магданоза ,а  
   Жриците на платената Любов - за бат Бойко/ сффинята,която запл"вам 
    простете ,такъв тъпан, немаа в нито една норм Държава  в ЕС..
     
     отивам към т.3 ,и мисля да приключа, нямах на идея, че мога да напиша
    толкова...многоо, без да стана поне..5 пъти...

     3/
      Закона за Свободата на изразяване/и езика на Омразата/  в Интернет,
      се съблюдава съобр.този Европейски, който гласуваха май месец и у нас
     В Постинга на Ред, имаше упоменат някакъв пример за Дубай,където
    всяка обида , или  "лоша" дума, се наказвала със затвор 2г..тук,немея..
    аз, в Дубай съм  била веднъж,  на почивка ,и надали ще повторя..
     това не е моят Свят.Може би ,Ред, очаква, някой Шейх, да посети и блока

     Ако ми предложат поне 1 000 000 $,може би  и аз..ще помълча..
     не е мн сигурно...
    защото Санчо,Свободата е на върха на..езика и перото..
    Бъдете  себе си!
    малко се изнервих с това културно ..писане..Край.))))
        
       
     

    
 
     
  
  


   

 ще се бутна тук..на скрито.. 
и,ще  опитам  да дам..няколко примера..за реверсия и компенсаторно поведение, 
проявени като психични разстройства и девиации в Непозната среда.ок?







Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. putinofil - Прекрасен анализ на блоговата ф...
01.06.2019 21:44
Прекрасен анализ на блоговата фауна!
Адмирации!
Редбъс, забравих ти въпроса към мен, повтори го, та да отговоря и аз.
цитирай
2. eva666 - :-)) помпи, имам една Молба..
01.06.2019 21:48
първо, Благодаря, че не ме друсаш..
но, моля те, подписвай се..защото..имбецилното Блоково Войнство
съсвем се сдуха...кой, кой е...и,къде е...в хран.верига/както казва бат гош
нали ме разбра правилно..подписвай се, аз също ,Юлия..
нямам др.забележки към..Орловият ти Поглед, точен език и
безпощаден Мъжки Характер. така и трябва...
усмивки, аз Джули..
цитирай
3. putinofil - Въпроса й беше към Джули и Поли. Аз ...
01.06.2019 21:50
Въпроса й беше към Джули и Поли.
Аз съм Поли.
цитирай
4. level6661 - не редактирам..нищо, нямам нерви аз..
01.06.2019 21:54
....немският народ, е деприминиран/според мен.

да се чете..депримиран+ дискриминиран..
т.е..манипулиран....
бел.а...
цитирай
5. level6661 - къде да пиша....по Небето,ли? а ,какво ще става после...Дубай, а??
01.06.2019 21:55
ще се бутна тук..на скрито..
ще дам..няколко примера..за реверсия и компенсаторно поведение,
проявени като психични разстройства и девиации в Непозната среда.ок?

ти, Ред си плаха, ненамерила себе си- тук си..смела, разГърдена Вакханка..
Миссти- е умряла от домакинска скука- тук е..фатална дама....
Лексъ- е самотен аутсайдер- тук е хиперконтактен...кавалер...и набеден бард..
вескатъ е изолирана и непризната свръх Амбиция - в Нета, е "доволна" от..всичко..
Гошо има дълбоки комплекси /кой ли няма - тук е ..Супер Гого...
Мерлинко е в тежка Криза на възрастта- тук го играе Големият Чичко и Лолита..
Босса е депресирана стара мома, с фрустрации /нереализиран Женски аспект..
тук е..."могъща" духовна творкиня.../къде ли да сложа ..кавичките )))
наПиссана е Всемогъщ Рицар, нахакан Гуру- един влюбен в Огледалото си..
изтървал и послед. влак пенсионер..
баби Во е Прованс старлетка над 70- тук е Тракийска Огнена...Жрица..със Жезъл))
дядо дабъл Леон - Ерудит ,Първенец в блога = който, 50г е мъж под чехъл,
и така... нататък...

аз съм самотна и капризна хейтърка - тук съм безгрижна,забавна и надменна..
истината- една неспасяема Близначка и вманячена тъпачка )))
цитирай
6. level6661 - алооо, девойката с...малките /чужди/ цицки..ела,Обичаме те, Реди!!
01.06.2019 21:58
putinofil написа:
Прекрасен анализ на блоговата фауна!
Адмирации!
Редбъс, забравих ти въпроса към мен, повтори го, та да отговоря и аз.


ела, Обичаме те, Реди!! просто си..бъбрим..тук
цитирай
7. eva666 - какво лошо виждате в това , да си говорим..направо..?
01.06.2019 22:10
ще се бутна тук..на скрито..
и,ще опитам да дам..няколко примера..за реверсия и компенсаторно поведение,
проявени като психични разстройства и девиации в Непозната среда.ок?

така правят лекарите, запитайте няколко, не само Психиатри
това смъква голям товар и психичен стрес.от нашият мозък и...душа
така мисля аз...
апропо, аз си знам слабите места..вие му мислете...
цитирай
8. zax - Обичам да разнообразявам с. . . п...
01.06.2019 22:23
Обичам да разнообразявам с... пипифюрки. Имаш претенции че си плащаш на българското здравеопазване и го познаваш, или пишеш по дефолт?
цитирай
9. milady - Благодаря , не ми давайте плюсове..
01.06.2019 22:27
тук има около 5 ма ,които ме подкрепят, или и те копнеят за +++ )))
не си падам по Обслужващ Персонал, и никога не съм била зависима
Не ви разбирам..Детската идиотия тук...сериозноо,имаше моменти, и мен
ме друсаха..аз хабер си нямах...след 2-3 г се усетих..
просто моят Мозък, не е настроен на такава честота..
бясна съм..на хора , които играят Роли на Духовни жрици от Хямболя
а, манипулират ..всичко и всички...ето, това , не мога да простя
нямам идея, може би се заплаща..нещо ?
обадете, и аз да подам Молба...колко дават?
все пак, самотна жена съм....остарявам...

цитирай
10. milady - заксе, разб се, че си плащам..имам вдов пенсия от 8г.
01.06.2019 22:30
zax написа:
Обичам да разнообразявам с... пипифюрки. Имаш претенции че си плащаш на българското здравеопазване и го познаваш, или пишеш по дефолт?


кое те мъчи теб?
и ОП си платих пр 4г...въпреки всичко..2 000
/реших да е във Варна, там са брат ми и сестра ми, затова...
цитирай
11. level6661 - ще падна ...от спонтанен ужасстт ..
01.06.2019 23:12

21:00
някой видя ли го Мърлинкоо, ко написал??
на тозз..кой Сигански барон му заплаща за таз помия, и гавра?
както и на гъдулкото/чалги и фекалии..отсекъде..
ми да, аз съм просто..Калинка невинна в този...помиярник,
в който се превърна блок бе ке то....чак не вярвах...
но в БЕ ГЕ то е така...онез с Пачките осират всичко
Раята плаща, и мълчи...
цитирай
12. level6661 - хмм, просто си тъп....и не можеш да го прикриеш..
02.06.2019 09:36
8. zax - Обичам да разнообразявам с. . . п...
01.06 22:23
Обичам да разнообразявам с... пипифюрки.
цитирай
13. pompadurkreten - Защо този постинг е различен и за...
02.06.2019 11:24
Защо този постинг е различен и затова се запомня сред масовката?
Защото в него се показват някои блогъри такива, каквито са, а не за каквито се представят.
Не са само те.
ВСИЧКИ,които са тук, са различни от реалния си образ.
Всички се преструват, защото в нета не можеш да бъдеш истински.
Тук е царството на лъжата, фалша,лицемерието и най вече на суетата.
Тук всички са гадни копелета, а се правят на принцове и принцеси.
И ако някой им каже истината в очите, че са чучела,мисири, бостански плашила, чалгаджии почват да реват в хор.
И ако за женурята е нормално да бъдат превзети, лигави и префърцунени, то когато мъже, разни там лексотани, тотита и подобни се държат като баби и си разменят цалувки, гушки и цунки и най вече точки, то циркът е пълен.
Един черньо снощи ни нарече с юлка кариес в усмивката наблога.
Ама тук няма искрена, честна, лъчезарна усмивка.
Тук има маймунски гримаси.
Светът е гаден, пичове и пички.
Блогът е гаден.

Не са гадни тия, които посочват, че светът е гаден.
Нали, редбъс?
цитирай
14. pompadurkreten - Уф,забравих великия алхимик.
02.06.2019 11:30
Уф,забравих великия алхимик.
цитирай
15. level6661 - :-)))) Bloga e Droga!! а, те искат да е..Сладко от баба им..ами..НЕ ее!!
02.06.2019 11:42
Един черньо снощи ни нарече с юлка кариес в усмивката наблога.
Ама тук няма искрена, честна, лъчезарна усмивка.
Тук има маймунски гримаси.
Светът е гаден, пичове и пички.
Блогът е гаден.

Не са гадни тия, които посочват, че светът е гаден.
Нали, редбъс?
цитирай
16. level6661 - поли, ние сме..Чистачите..
02.06.2019 11:56
както и психиатрите../четете ги тезз Доктори...
многоо гадна и тежка професия..
изискава мн качества и добродетели..
просто,това е извънземна Мисия )))
цитирай
17. pompadurkreten - Ние сме гадни и си го признаваме. ...
02.06.2019 12:18
Ние сме гадни и си го признаваме.
Чистачи, не, не може да се прочисти мръсотията ни на света, ни на блога.
Само посочваме мръсотията.
Щото някои са толкова тъпи, че не я виждат, а други я виждат, ама реват, че било усмивка.
цитирай
18. pompadurkreten - Май вече ти казах веднъж, че не съм ...
02.06.2019 12:41
Май вече ти казах веднъж, че не съм Поли.Както съм посочила, името ми е Павлина Павлова.Виждам, че тук има едно поли.И оня черния ме нарече полигор, но нито съм чувала за него, нито ми трябва да знам кой е.
Видях, че домакинската скука пак е налегнала мисти, та се е курдисала пак.

Наричай ме помпи.
цитирай
19. eva666 - ??!!! тъй ли... тогава...уау))))))
04.06.2019 18:23

името ми е Павлина Павлова.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: level6661
Категория: Музика
Прочетен: 279449
Постинги: 177
Коментари: 1189
Гласове: 618
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930